Začiatkom augusta došlo k výmene na čele spoločnosti ŠKODA AUTO, keď na pozícii predsedu predstavenstva Nemec Thomas Schäfer vystriedal úspešného Bernharda Maiera. Ako sa nový šéf automobilky cíti v novej pozícii a kam ju chce nasmerovať?
„Vďaka môjmu predchodcovi sa značke darí veľmi dobre,“ pochválil Maiera Schäfer. „Mojou hlavnou úlohou je teda v nasledujúcich rokoch nadviazať na úspešný príbeh a pokračovať v ňom. Aj my sa budeme držať Stratégie 2025. Je to efektívny plán, no čaká nás ešte dlhá cesta na dosiahnutí všetkých vytýčených cieľov. Samozrejme, aj ja chcem prispieť svojimi nápadmi a posunúť značku vpred.“
Čo však má nový predseda predstavenstva konkrétne na mysli? „Automobilka ŠKODA AUTO je úžasná značka s obrovským potenciálom. Jej pozície sú jasné a za vynaložené peniaze ponúka skvelú hodnotu. U našich zákazníkov fungujú riešenia Simply Clever, priestrannosť, praktickosť a výnimočný dizajn. Vozidlá značky ŠKODA sú vždy dostupné, nech už ide o študentov, mladé rodiny, či staršie páry. A tohto trendu sa budeme držať aj naďalej,“ naznačuje Thomas Schäfer. „Okrem súčasného modelového radu však vidím ďalšie možnosti rastu v snahe o nové trhy, či zameranie sa na segment dostupných vozidiel, čím získame príležitosť významne rozšíriť zákaznícke portfólio. Nemyslím tým však nasmerovanie ŠKODY, ako lacnej značky. Sústredíme sa na kórejských, japonských a francúzskych výrobcov. To sú naši hlavní konkurenti. S nimi budeme súperiť. Už teraz sa teším na uvedenie nového modelu FABIA. Bude to skvelé auto.“