TOP ergonómia novej ŠKODY OCTAVIA

TOP ergonomické sedadlá novej generácie modelu ŠKODA OCTAVIA boli ocenené nemeckou iniciatívou Aktion Gesunder Rücken (AGR) e.V. pečaťou kvality AGR, Geprüft & Empfohlen. Odporúčajú ich teda špecializovaní lekári a terapeuti. Pečať kvality AGR je dokladom splnenia prísnych kritérií, vypracovaných spoločne nezávislými lekármi a terapeutmi z rôznych odborov.

 

Pre ľudí, ktorý strávia v aute na cestách veľa hodín, je kvalita sedadiel mimoriadne dôležitá. Nesprávne sedenie bez relaxačných zastávok však môže viesť k zdravotným problémom v oblasti chrbta, krku, kŕčom, či bolestiam ramena, či hlavy. V novej generácii ŠKODY OCTAVIA však na to mysleli.

 

Veľkorysé a atraktívne usporiadanie interiéru novej generácie modelu ŠKODA OCTAVIA priam nabáda k tomu, aby sme v aute strávili viacej času. Nová OCTAVIA ponúka po prvýkrát voliteľnú výbavu sedadiel, ktorá je mimoriadne šetrná k chrbtu. K dispozícii sú už od výbavy AMBITION. TOP ergonomické predné sedadlá majú pečať kvality AGR a nechýba im nastaviteľná dĺžka sedadla, elektricky nastaviteľná bedrová opierka s masážnou funkciou, elektrickým nastavením v dvanástich smeroch a s pamäťou.

 

Iniciatíva AGR tieto sedadlá podrobila prísnym skúškam nezávislými odborníkmi z oblasti medicíny a ocenila ich pečaťou kvality. Certifikované sedadlá, vďaka elektricky nastaviteľnej bedrovej opierke, poskytujú optimálnu oporu dolnej časti chrbta. Navyše dĺžka a výška sú nastaviteľné a sedadlo sa dá predĺžiť. Takto sa sedadlo dokáže prispôsobiť rôznym požiadavkám vodičov. Komfort zvyšuje aj masážna a ventilačná funkcia kvalitne perforovanej kože.

 

AKO SI NASTAVIŤ SEDADLO, ABY BOLO ŠETRNÉ K CHRBTU?

-vodič by sa bedrovou časťou chrbtice mal posunúť až dozadu k operadlu a pri nastavení operadla dbať na to, aby boli nohy aj pri zašliapnutí pedálu stále mierne pokrčené,

-aby aj stehná mali dobrú oporu, je treba sedadlo nakloniť a prispôsobiť jeho dĺžku. Medzi jamkou pod kolenom a prednou hranou sedadla by mala byť vzdialenosť na dva-tri prsty.

-bedrová opierka by mala byť nastavená tak, aby chrbtu poskytovala oporu vo výške pása a tak bránila preklopeniu panvy dozadu (guľatému chrbtu),

-na sklone operadla záleží, aby vodič iba s mierne pokrčenými lakťami dosiahol na volant. Ramená a operadlo by mali byť pri šoférovaní v kontakte,

-hlavová opierka by mala byť vo výške temena hlavy,

-pri nastavení výšky sedadla by mala medzi hlavou a stropom ostať desaťcentimetrová medzera.

Aby sme vedeli poskytovať čo najlepší zážitok na našich webových stránkach, vrátane prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti, používame súbory cookies. Medzi tieto súbory cookies patria cielené súbory cookies pre médiá a súbory cookies pre funkcie pokročilej analýzy. Kliknutím na tlačidlo Prijať súhlasíte s používaním súborov cookies.