Svetová premiéra novej Octavie

Dnes bola svetu virtuálne predstavená modernizovaná verzia štvrtej generácie najpredávanejšieho modelu z Mladej Boleslavi – ŠKODA OCTAVIA.

 

Od zahájenia výroby pred 27 rokmi (1996) je novodobá ŠKODA OCTAVIA základným modelom české automobilky a obľúbeným vozidlom širokého spektra zákazníkov. Jej doteraz už štyri generácie si vďaka svojej priestrannosti, najmodernejším technológiám, vynikajúcej úrovni bezpečnosti a skvelému pomeru ceny a úžitkovej hodnoty získali na viac ako 60 trhoch už cez sedem miliónov zákazníkov. ŠKODA OCTAVIA tiež býva pravidelne oceňovaná a patrí medzi najpredávanejšie modely v Európe.

 

„Naši zákazníci od modelu Octavia právom očakávajú veľa a táto modernizácia posúva náš najpredávanejší model na vyššiu úroveň. Vďaka inováciám, ako je úplne prepracovaný infotainment systém, nové bezpečnostné systémy, väčšie využitie udržateľných materiálov a výkonnejšie predné svetlomety, ešte lepšie vyhovie našim zákazníkom. Som presvedčený, že naša najnovšia Octavia prekvapí a poteší všetkých cestujúcich a potvrdí svoju úlohu nášho najobľúbenejšieho vozidla,“ vraví predseda predstavenstva spoločnosti Škoda Auto Klaus Zellmer.

 

Prakticky štyri roky po premiére štvrtej generácie modernizuje ŠKODA AUTO liftback i kombi svojho ikonického modelu ŠKODA OCTAVIA. Štvrtá moderná generácia teraz dostala osviežený vzhľad, ktorý zahŕňa prepracovanú masku chladiča a Matrix-LED predné svetlomety druhej generácie. Zákazníci majú k dispozícii ešte bohatšie štandardné výbavu, ako je 10″ virtuálny kokpit mini alebo dvojzónová automatická klimatizácia Climatronic. Okrem toho sa zvýšil podiel udržateľných materiálov v interiéri. Ďalšia bezpečnostné a asistenčné systémy zvyšujú aktívnu a pasívnu bezpečnosť.

 

„Octavia je skutočným pilierom značky Škoda. Celkom bolo predaných viac ako 7,15 miliónov vozidiel v štyroch novodobých generáciách a modernizovaná Octavia bude v tejto úspešnej histórii pokračovať. Vďaka vylepšenej prednej časti vozidla, novým asistenčným systémom a modernému infotainmentu, po prvýkrát vrátane 13″ centrálneho displeja, si naše modernizované najpredávanejšie vozidlo udrží pozíciu jedného z najúspešnejších modelov v Európe. Som presvedčený, že bude aj naďalej ohromovať našich zákazníkov svojou všestrannosťou, atraktívnym dizajnom a vynikajúcim pomerom ceny a úžitkovej hodnoty,“ dodáva aj člen predstavenstva spoločnosti Škoda Auto zodpovedný za oblasť predaja a marketingu, Martin Jahn.

 

Všetky slová sú však zbytočné. Najlepšie je vidieť a zažiť. Pozrite si preto našu galériu, kde prídete do prvého kontaktu s modernizovanou štvrtou generáciou ŠKODY OCTAVIA. Prípadne navštívte virtuálny showroom ŠKODY OCTAVIA a získajte ďalšie informácie.

Aby sme vedeli poskytovať čo najlepší zážitok na našich webových stránkach, vrátane prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti, používame súbory cookies. Medzi tieto súbory cookies patria cielené súbory cookies pre médiá a súbory cookies pre funkcie pokročilej analýzy. Kliknutím na tlačidlo Prijať súhlasíte s používaním súborov cookies.