Bilancia prvého štvrťroku 2019 potešila automobilku ŠKODA AUTO nárastom tržieb až o 8,2% oproti minuloročnému rekordnému roku a príjmy činia 4,92 miliardy eur! Rovnako tak vzrástla rentabilita tržieb na úroveň 8,3%. To všetko aj napriek tomu, že sa predalo o 2,9% vozidiel menej, ako vlani za rovnaké obdobie.
Za prvé tri mesiace roka 2019 dodala ŠKODA AUTO svojim zákazníkom 307 600 vozidiel, čo je oproti číslu 316 700 vozidiel z prvého štvrťroku 2018 menej. Najpredávanejším modelom je naďalej ŠKODA OCTAVIA (92 500 predaných vozidiel). Najväčší nárast zaznamenal model ŠKODA KAROQ (35 800 predaných vozidiel).
Automobilka navýšeila svoje hmotné investície až o 74,3%, čo je jednoznačným znakom investovania do budúcnosti podniku a jeho výrobných kapacít. Pomocou Stratégie 2025 definovala ŠKODA AUTO hlavné smery ďalšieho rozvoja, aby obdobie súčasnej transformácie automobilového priemyslu premenila na ďalší rast. Dôležitými témami sú tak elektromobilita a konektivita. Popritom tiež digitalizácia produktov a procesov, vstup na nové trhy a rozširovanie klasickej výroby automobilov o ďalšie služby súvisiace s mobilitou. ŠKODA AUTO chce ďalej rásť nielen v predaji vozidiel, ale aj rozširovať základňu o nové oblasti podnikania, akými sú digitálne služby súvisiace s mobilitou.