Prečo je ŠKODA AUTO úspešná?

Flotila 2700 firemných vozidiel značky ŠKODA je najlepším dokladom toho, ako dokáže byť klient spokojný s ponukou českej automobilky.

 

Od roku 2020 začala spolupráca medzi českou značkou ŠKODA AUTO a špičkovou farmaceutickou firmou z Turecka. Spoločnosť Abdi Ibrahim za ten čas vytvorila firemný vozový park v počte 2700 vozidiel značky ŠKODA. „Pri našej práci sa zameriavame na vysokú kvalitu, spoľahlivosť, inovácie a pridanú hodnotu pre život. Vozidlá, ktoré si vyberáme tieto hodnoty odrážajú. Autá nevnímame len ako dopravné prostriedky, ale spoločnosť Abdi İbrahim vlastne na cestách reprezentujú. Našou najvyššou prioritou zostáva bezpečnosť a pohodlie nášho predajného tímu. Špecifikáciu a výkonnosť vozidiel vyhodnocujeme prostredníctvom komisie, ktorej súčasťou je aj vrcholový manažment spoločnosti, čím zabezpečujeme, aby náš vozový park zodpovedal sľubom našej značky," prezradil prečo má ŠKODA AUTO v ich spoločnosti taký úspech viceprezident farmaceutickej spoločnosti Abdi İbrahim, Deniz Daver.

 

Spoločnosť Abdi İbrahim bola založená v roku 1912 v Istanbule a je lídrom v tureckom farmaceutickom priemysle. Od svojich skromných začiatkov v malej lekárni sa spoločnosť úspešne a dynamicky rozvíjala a v súčasnosti pôsobí v sedemnástich krajinách, a vyváža na viac ako sedemdesiat trhov. Z jej rozmanitého portfólia výrobkov je zrejmá jej snaha o dokonalosť, keďže zahŕňa takmer 250 značiek a viac ako päťsto produktov. Ústrednou témou spoločnosti Abdi İbrahim sú inovácie. Vďaka prvému akreditovanému výskumnému a vývojovému centru v odvetví, najmodernejším výrobným zariadeniam a strategickému partnerstvu so švajčiarskou spoločnosťou OM Pharma spoločnosť neustále posúva hranice toho, čo je vo farmaceutickom priemysle možné dosiahnuť. Ďalšou oblasťou, na ktorú sa spoločnosť zameriava, je udržateľnosť. V roku 2020 sa stala prvou tureckou farmaceutickou spoločnosťou, ktorá využívala sto percent elektrickej energie z obnoviteľných zdrojov. Ambiciózny cieľ? Do roku 2030 chce byť uhlíkovo neutrálna a zároveň sa do roku 2025 zaradiť medzi 100 najväčších farmaceutických spoločností na svete. Aj preto sa dostáva na tému dňa elektrifikácia vozového parku.

 

„Časť vozového parku by sme chceli mať elektrickú v priebehu nasledujúcich troch rokov. Keďže infraštruktúra pre elektrické vozidlá sa časom zlepší, očakávame, že tento typ vozidiel sa bude v našom vozovom parku postupne množiť. Táto transformácia však bude postupná a premyslená," vraví Deniz Daver, viceprezident za oblasť Ľudia a kultúra a člen predstavenstva spoločnosti Abdi İbrahim. Turecké obchodné cesty tak brázdi 2700 automobilov značky ŠKODA AUTO, pričom najme ŠKODA SCALA s stala najobľúbenejším vozidlom u mladších zamestnancov firmy. „Naše obchodné aktivity si vyžadujú autá, ktoré zvládnu hustú mestskú premávku a neprekvapia ich meniace sa podmienky na cestách. Okrem robustnosti a jazdného komfortu sledujeme však aj ďalšie faktory, akými sú zostatková hodnota, priemerná spotreba paliva a tiež skutočnosť, či nám importér môže ponúknuť špeciálne ceny. Dôležitým faktorom sú aj dodacie lehoty. Kombináciou týchto kritérií s ďalšími ekonomickými ukazovateľmi získavame prehľad o celkových nákladoch na vlastníctvo, ktorými sa riadime pri rozhodovaní počas výberového konania,“ dodáva Deniz Daver.

Aby sme vedeli poskytovať čo najlepší zážitok na našich webových stránkach, vrátane prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti, používame súbory cookies. Medzi tieto súbory cookies patria cielené súbory cookies pre médiá a súbory cookies pre funkcie pokročilej analýzy. Kliknutím na tlačidlo Prijať súhlasíte s používaním súborov cookies.