ŠKODA AUTO sa chystá začiatkom septembra predstaviť v Mníchove nový koncept Vision O. ten má byť predzvesťou novej vízie budúcich vozidiel kombi českej automobilky.
Modely kombi značky ŠKODA sú často používané ako firemné automobily, ktoré ale počas víkendov slúžia zároveň aj ako rodinné vozidlá. Čo preto od nich zákazník očakáva? Na základe toho vznikla vízia Vision O, ktorá je ďalším krokom vo vývoji dizajnového jazyka Modern Solid. Moderne pojatie sa sústreďuje na aerodynamiku a odsúva do úzadia zbytočnú ozdobnosť vozidla a sústreďuje sa na podstatu a ľahkú charakteristickú rozpoznateľnosť na prvý pohľad.
„S Vision O neustále rozvíjame náš dizajnový jazyk Modern Solid, zvýrazňujeme jeho emocionálnu príťažlivosť a ďalej posilňujeme identitu našej značky. Nový dizajnový koncept podporuje naše koncepty zdokonaliť a posúvať hranice. Neustále prinášať inovácie do budúceho automobilového designu svojimi premyslenými detailmi,“ vysvetľuje filozofiu šéfdesignér ŠKODA AUTO, Oliver Stefani.
Napätie pred odhalením nove vízie pochopiteľne stúpa a s ním stúpa aj záujem o nový pohľad. Očakáva sa, že koncept bude mať úzke zadné svetlá v tvare písmena T, či zvažujúcu sa strechu so zadným rozdeleným spojlerom. Nové má byť prevedenie B-stĺpikov, ktoré sa napájajú na zadnú časť karosérie. No zaujať majú aj detaily predného nárazníka. Do premiéry zostáva približne mesiac a tak máme čas popustiť uzdu očakávania a fantázii. Zatiaľ vám ukáže iba siluetu.