Viac ako dvoch tisíc respondentov oslovuje každoročne anketa, ktorá robí prieskum o Najdôveryhodnejšiu značku na Slovensku. Produkty sa hodnotia v rôznych kategóriách, pričom jednou z nich je aj kategória Osobné automobily. A práve naša značka znova obhájil a svoju dobrú povesť u slovenských zákazníkov, ktorí ju už piatykrát zvolili za najdôveryhodnejšiu značku na trhu.
„Veľmi sa tešíme z toho, že nám slovenskí zákazníci stále prejavujú svoju lojalitu, pričom značku ŠKODA vnímajú ako svoju domácu a len vďaka nim sme opäť ich najdôveryhodnejšou značkou medzi osobnými automobilmi. Nesmierne si to vážime, pretože vysoká dôvera zákazníkov v akúkoľvek značku je pre každú spoločnosť tým najcennejším artiklom. Takéto silné vyjadrenie dôvery je pre nás nielen zaväzujúce, ale aj motivujúce byť partnerom, o ktorého sa môžu oprieť aj v budúcnosti. Samozrejme, aj pri vstupe do éry elektromobility, ktorá sa napriek svojim nesporným benefitom, na Slovensku stále spája u niektorých motoristov s istou dávkou nedôvery. Dúfame, že sa nám to postupne podarí zmeniť ,“ vraví PR manažérka ŠKODA AUTO Slovensko, Zuzana Kubíková.
Je veľmi príjemné konštatovať, že značka ŠKODA v kategórii Osobný automobil u respondentov všetkých vekových kategórií, u mužov aj u žien. Rovnako tak potvrdila svoju dominantnú pozíciu na vidieku, v menších aj väčších mestách a zvíťazila vo všetkých krajoch. Slovenskí spotrebitelia v prieskume hodnotili viac ako 600 značiek, ktoré sú nominované automaticky na základe predajov. „V každej kategórii môže byť Najdôveryhodnejšia len jedna značka, čo zaručuje, že víťazmi sú skutočne silné značky,“ povedala Tatiana Koššová, country manažérka usporiadateľskej spoločnosti Atoz Marketing Services na Slovensku.