Celosvetová premena firemného dizajnu značky ŠKODA

Postupne všetkých štyritisíc showroomov ŠKODA AUTO po celom svete premení identitu značky s tradičnými hodnotami do budúcnosti nového firemného dizajnu.

 

Nie je to tak dávno, čo česká automobilka ŠKODA AUTO predstavila nový firemný dizajn značky. Teraz prichádza čas preniesť túto identitu do celého sveta. „Nová identita značky Škoda odráža našu cestu do budúcnosti mobility a digitalizácie a približuje ju našim zákazníkom v hmatateľnej podobe. Nachádzame sa uprostred najzásadnejšej zmeny v korporátnom dizajne za posledných 30 rokov,“ vysvetľuje člen predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO pre Predaj a marketing Martin Jahn a dodáva: „Premenu sme začali informačnými a komunikačnými materiálmi. Následne teraz pokračujeme v showroomoch po celom svete. Autosalóny sú najdôležitejšími styčnými bodmi s našimi zákazníkmi, pretože práve tu môžu ľudia osobne spoznať značku ŠKODA a jej hodnoty.“

 

Ako prví si nové chápanie showroomov v aktuálnom korporátnom dizajne spoločnosti ŠKODA AUTO mohli pozrieť zákazníci vo Vietname, kam česká automobilka vstúpila 23. septembra 2023. Prvými mestami, kde nové dílerstvá slávnostne otvorili svoje brány, boli Hanoj, Vinh, Buon Ma Thuot a Ho Či Minovo Mesto. ŠKODA AUTO plánuje spoločne so svojím lokálnym partnerom, spoločnosťou TC Group, rozšíriť predajnú sieť do roku 2025 na dvadsať a do roku 2028 na tridsať autosalónov.

 

V európskych zastúpeniach uviedla česká automobilka nový firemný dizajn prvýkrát showroomov v Estónsku. Na autorizovaného partnera Rohe Auto v estónskom hlavnom meste Tallinne nadviažu následne ďalšie dílerstvá v belgickom Gosselies (súčasť mesta Charleroi), v nórskom Hamare, poľskej Vroclavi a tiež v Prahe.

 

Ďalším posunom k zákazníkom je budovanie nových salónov ŠKODA CITY STORE s novým Tento model sa zákazníkom predstavil v októbri v nákupnom centre Galerija Beograd v hlavnom meste Srbska. Návštevníci sa tu môžu nielen zoznámiť s modelmi Škoda, ale City Store je možné využiť aj ako pracovný priestor, na posedenie pri káve alebo nákup vybavenia z ponuky ŠKODA AUTO, ako je oblečenie alebo drobné darčeky. V súčasnej dobe sa salóny Škoda City Store nachádzajú aj v Sofii (Bulharsko), Bruseli (Belgicko), Valencii (Španielsko) a Katánii (Taliansko) a pribúdať budú ďalšie.

 

Pripomeňme si, že nový korporátny design sa počas uplynulého roka predstavil prostredníctvom informačných a komunikačných podkladov spoločnosti ŠKODA AUTO. Premena sa dotkla už aj modelov českej automobilky. Ako prvý získal nové dizajnové prvky vrcholný model ŠKODA ENYAQ Laurin & Klement, ktorý nasledovali modernizované model ŠKODA SCALA a ŠKODA KAMIQ. Pochopiteľne v tomto duchu boli uvedené v októbri a novembri aj nové generácie modelov ŠKODA KODIAQ a ŠKODA SUPERB. Zjednodušené logo bez trojrozmerného efektu odráža posun k stále významnejšej digitálnej komunikácii a dve ústredné farby, elektricky a smaragdovo zelená, odkazujú na záväzky automobilky v oblasti ekológie a udržateľnosti. Tieto aspekty sú teraz viditeľné na dizajne každého nového showroomu. Nové označenia autosalónov sú kompatibilné s existujúcimi štítmi a vďaka tomu je premena predajných miest udržateľnejšia a zároveň jednoduchšia.

 

Mimochodom, ďalší rozmer otvára aj nedávne otvorenie jedného z najväčších showroomov značky v Kuvajte. Podarilo sa tu príkladné spojenie zapojenia digitálnych technológií do zákazníckej skúsenosti s dôrazom na zameranie značky ŠKODA. Návštevníci tak v rozľahlom autosalóne nájdu širokú škálu digitálnych funkcií, akými sú videostena, stôl s dotykovou obrazovkou, či digitálne informačné stojany vedľa automobilov. Aj takto sa napĺňa plán českej automobilky v stratégii internacionalizácie a posilňovania pozície aj na Blízkom východe.

Aby sme vedeli poskytovať čo najlepší zážitok na našich webových stránkach, vrátane prispôsobenia obsahu a reklám, poskytovania funkcií sociálnych médií a analýzu návštevnosti, používame súbory cookies. Medzi tieto súbory cookies patria cielené súbory cookies pre médiá a súbory cookies pre funkcie pokročilej analýzy. Kliknutím na tlačidlo Prijať súhlasíte s používaním súborov cookies.